Študenti v súčasnej situácii

V súčasnej digitálnej dobe 91 % detí sú hráči. Veľa detí sa v škole nudí.

Call to action button

Dôvody, prečo študenti nemajú radi školu

😫
Nuda
🤔
Nedostatok relevantnosti
🤯
Stres a nátlak
🙅
Negatívna skúsenosť
🙋
Nedostatok autonómie a kontroly
👎
Nechuť k školskej kultúre

Riešenie?

Spojením vzdelávacieho aspektu a gamifikácie sme vytvorili bezprecedentný nástroj pre študentov, aby sa opäť začali zaujímať o školu.

Veríme, že motivácia, tímová práca a dobré vzťahy sú nevyhnutné pre úspech študentov. Tieto nápady sú integrované so známymi hernými mechanizmami, aby vytvorili podmanivé a efektívne vzdelávacie prostredie.

Študenti budú:

Získavať body v maximus-e
Kupovať odmeny za ich ťažkú prácu
Zbierať karty a spoznávať rôzne kultúry
Zostavia svojho vlastného avatara
Dosiahnu tímové ciele v triede/škole
Začnú svoju Maximus cestu

Konečne...
Urobte zo školy zábavu

🤓

What
students
say?

  • "By combining the educational aspect and gamification we created the unprecedented tool for students to start caring about school again."

    Matúš K. (15)
  • "By combining the educational aspect and gamification we created the unprecedented tool for students to start caring about school again."

    Matúš K. (15)
  • "By combining the educational aspect and gamification we created the unprecedented tool for students to start caring about school again."

    Matúš K. (15)

Otázky?

Kontakt

Maximus
Mikovíniho 217/4
917 01 Trnava

IČO: 37840371
DIČ: 2023029525